Monday, December 28, 2009

selamat tinggal 2009

2009.... kini dah bakal berakhir. aku rasa mcm jap je tahun ni. walaupon ada manis pahitnya. aku rasa mcm baru ja aku daftar masuk asrama kolej awal tahun dulu. pastu g pratikal. dah setahun rupanya. aku mcm berada dalam awangan ja. patut dalam al-quran sendiri pon kata apabila dunia hampir kiamat tanda2 kecilnya ialah masa akan cepat berlalu. ini la yg terjadi dalam hidup kita. apa aku bt tahun ni aku pon xtaw. mcm mana dosa pahala pon xdapat nk tgk. so tahun ni aku pon dah 20 kan. i still be like childish!!!!!!! ok for tahun baru ni harap akan berada di dalam ketenangan dan sentiasa diberkati dan dirahmati allah. so dah nk habis gak cuti untuk sem ni. hari2 lepak g men bola ja petang2. kalo x g jitra tgk wayang ja. baru ni tgk ceta avatar. b4 aku blk aku nk tgk gak ceta sherlock holmes.. mesti tgk!!! bb kat telok intan dah xdak wayang..ada wayang pon wayang tamil dgn wayang apa tah tunjuk ceta yg berkurun lama. aku dgn amin hari2 xde ceta lain. xhabis2 sibok mencari awek lagi. bukan xcari. tp xtaw la. myb blom berjumpa yg berkenan di hati ni.. harap thn baru ni dapat la apa yg di ingini ni terjadi dgn sebenar2nya. bingung gak bila xdak awek ni. meracau pon ada. pasai pa xtaw. tp bila dulu ada awek semak kepala btoi bb kena kongkong. xpela...yg lepas biarkan berlalu. tahun baru dan azam baru..

2 comments:

  1. hope dlm awek cepat2 k..........
    nnt kawen ta jemput mmg kne sepak live2........
    ;]

    ReplyDelete