Thursday, December 31, 2009

new year

tahun ni 2010. aku still kat kangaq lagi. hari ahad ni aku dah nk blk ke telok intan. suatu tempat yg agak membohsankan bg bdk kampung mcm aku ni. so nk bt mcm mana life must go on!!!
chaiyo hakim.. u can do it...

so azam aku tahun ni mcm yg terpampang dalam post sebelom ni. aku tinggal 1 sem lagi. pastu habis la praktikal aku dgn pembelajaran aku kat kolej sains kesihatan bersekutu sg buloh ni. tggu surat posting ja la nk keja kat mana. harap2 dapat keja dekat2. bleh kumpul duet dulu.

Malam sambutan tahun baru td aku mcm besa la. ada dgn member kat tempat biasa kat bomaq cafe. new year 2 me is nothing. just tahun yg baru akan bermula saja. tp yang pentingnya umo aku dah makin panjang. aku xmo berada di takuk lama. i must step foward. langkah ke hadapan dgn penuh yakin. aku harap aku dapat capai impian aku yg selama ini org xsangka kan. manusia bleh berubah. so aku kan berusaha kurangkan keEGOan aku ni. aku pon xtaw bila aku ego tp org len yg persannya. aku on xnk la jd perfect sgt kan. tp kita belajaq dari kesilapan lalu. so aku mengalukan tahun baru 2010 ni. aku pon dah makin tua. harap sgt dapat kukuhkan ibadat dan taqwa padaNYA. dapat mendekatkan lagi diri padaNYA. ameen...

2 comments:

  1. taw pown maken tua ae.........
    igt ta ngaku...
    ;]

    hapy new year kanda..........
    heeeee...........

    ReplyDelete
  2. mesti la... makin hari makin masuk angin kluaq asap... hehehe.

    happy new year gak dinda

    ReplyDelete