Tuesday, January 5, 2010

2 hari kat telok intan

so dah 2 hari aku kat telok intan ni.. nk kata best 2 xde la sgt..
dgn rumah sewa aku skrg tv pon xde..
lagi la bertambah boring aku kat cni...
so hari pertama aku sampai cni rasa mcm ok je
hari pertama aku lapor diri kat pejabat kesihatan daerah hilir perak (telok intan la 2) aku dapat rasa mcm ada yg xkena la. rupanya firasat aku btoi. IK yg handle aku kat cni dah ditukarkan ke tempat lain.. huu... then yg paling xbestnya pemangku dia dulu nek pangkat ganti tempat dia. dia india dan agak sengal la. dulu asyik marah2 kitaorg ja. kalo depan DR ja dia tunjuk mcm dia sorg ja baik dalam dunia ni. myb cara dia kot. so pagi 2 aku daftar diri kat dia. bt muka slamber ja p jumpa dia kata aku nk praktikal kat cni. dia pon bt xtaw ja. so habis la. g ke unit KMAM xde org. so blk la kami hari 2. xg dah. mmh ponteng dasyat gila la. hari ni aku terbangun lambat.
sian member2 aku. penat tggu aku. last2 punch card kitaorg merah. aku pon rasa bersalah gak kat diaorg. pasai aku semua merah. sampai ada yg xnk cakap dgn aku la pagi 2. aku btoi2 minta maaf kat korang bro.. hari ni pon mcm semalam. p pagi je. jmpa sapa yg patut ja. then bt keja sket ada la dalam pkoi 9 kitaorg g mkn. then blk rmh terus. ponteng keja lagi.. hahahha
so xpela. xde org taw kan. jangan kantoi dah. mau kantoi habis la result aku nnt. hehehe.
so hari ni pon dah habis. boring la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. jgn la cam 2........
    ptt maken hry mken bek laaa........

    so all da besh k......
    ;]

    ReplyDelete
  2. habis nk mcm mana???
    maken hari maken terasa keboringan ada la.. heee
    emm... best la sgt kat cni

    ReplyDelete