Tuesday, January 12, 2010

pengalaman yang aku dapat

2 3 hari ni banyak gak pengalaman yang aku dapat dalam memahami cara atau isi hati seorang wanita. xtaw nk komen gak la. tp myb btoi gak kan. bb byk kali dah jadi tp aku xsedar. myb aku jenis yg xberasa kisah sgt benda yang kecik dan remeh temeh ni kan.tp bg sorg wanita perkara yang kecik bg seorg lelaki bg dia pekara 2 penting.



first = time hari jadi

kalo laki mmg kalo bercinta la kot rasanya nk igt. pastu igt2 lupa dah. ni terjadi bila best frez aku kat kolej,hari jadi dia isnin lepas. aku igt gak. tp xde la wish awal2 kat dia. hari selasa 2 baru aku wish kat dia. mmg dia best frez tp xnk la kaco dia kan. myb kawan2 dia kat kolej pon tgh celebret dgn dia. pas aku wish dia hantar masej yang mengatakan aku lupakan dia. haa...???? tergezut gak dengar. dia kata dia tggu aku jadi org first yg wish birthday kat dia. ni aku jadi org last yg wish. ehh..xkan aku plak. patut cakap la BF dia yang wish dulu. malas aku nk bertekak. last2 dia bgtaw aku. then dia bgtaw bg dia penting time wish ni. btoi gak bb tiap kali birthday dia wish kat aku. kol xpon hantaq masej, myb salah aku gak kot. pastu buka kosmo ternampak datuk siti dgn beg tangan baru yang berharga 40 k. baru aku perasan yang benda yg remeh ni penting gak....

second = xsuka ditipu

yg ni xtaw nk kata la. kawan aku sorg ni penah kata dia xsyok kat mamat ni. tp bila dapat taw mamat ni couple dgn org len. asal dia marah2. plek gak aku. nk korek lebih2 malas la. so myb btoi cakap org benci2 tp sebenarnya suka. asal marah plak. korek punya korek last2 mamat ni kapel dgn member dia gak. mabis masuk angin kluaq asap la.....
myb dia marah bb kena tipo. mamat 2 cakap dia xde gf skrg ada gf.

third = "kena kaco"

ni salah 1 keja aku gak yang kadang2 aku g mengaco dah mengusik org. dah xde keja katakan. so nk hilangkan boring aku kaco la org. semalam tgk keboringan aku men lambung2 pita pelekat 2. tetiba terbaling kat bdk ni. dia dgn marah2 cakap ada org sial la. heboh kat member2 dia kata sial ini la itu la. aku kat belakang mengajuk je dia cakap apa. nk minta maaf dia pon kadang2 mcm 2.tp dah la asal la hari ni dia toughing sgt. bt dek dah la,nnt elok la kot. kesimpulan yang bleh aku bt myb dia datng bulan kot. bb tu tetiba asyik marah2 ni. selalu happy ja.

No comments:

Post a Comment