Thursday, January 7, 2010

pekasam

time kat telok intan ni aku ada la bawak balik pekasam yg nenek aku kirimkan dari kampung. kalo kat rmh nenek pekasam yang dia bt mmg sedap. time cuti panjang o raya sedara2 aku balik mesti nakkan pekasam yang nenek aku bt. aku pon antara yg mengemarinya... so bila kat telok intan ni aku ogt xde org yg nk makan pekasam. sem lepas aku ada gak bawak blk pekasam ni.
then aku bg kat bos kat pejabat aku ni. bsok 2 dia datang jmpa aku kata sedap. aku xkata apa la. just bg makan je kan. then sem ni aku masuk blk terus dia tnya aku. ada x bawak blk pekasam kat cni. dia nk la.. aku bawak balik sket je ni.. adoi nk bg ke x???
dalam delima plak..
mcm mana ek

4 comments:

  1. ouhh.



    sedapnya pekasam.
    lama takmakan.

    ReplyDelete
  2. laa.........
    ta yah la bgiew klu ta cukup fur dri sendri........
    len kali kan bleyh bwk lgiew...


    bwk kat dinda sekali na...
    ;]

    ReplyDelete
  3. atie : 2 la... ang xmo blk perlis... mau x bleh makan pekasam ni.. sedap..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. aina : xbg rasa bersalah plak.. hari 2 jmpa dok tnya ni.. mcm mana ek.. kalo nk bg kat dinda kena la mai ambek kat perlis ni

    ReplyDelete