Wednesday, January 20, 2010

keja dan keja

mggu ni kejapenuh dgn relax dan enjoykan diri sendri je. xtaw la. lama dok praktikal sem ni makin hari makin bertambah merudum. myb keja ada sket2 ja pastu tuang blk awal. then masuk keja blk lewat. nabis aku xdapat praktikal kat perlis. kalo dpat praktikal kat perlis mesti untung giler.... yela mcm mana xuntung bleh g keja awal jap g pkoi 10 ke 11 blk la. pastu tido sampai zohor.
rasa2 dekat2 nk punch pkoi 4 ke datang la pejabat tggu nk punch. btoi gak org kata dulu. keja kerajaan ni kadang2 ada kadang sibok sgt kadang2 sampai xdak keja pa pon. just datang punch bb nk kira masuk gaji je. tp rasa ruginya aku bb rasa hari2 aku terbuang begitu sahaja. kalo xpon dapat terisi dgn serba sedikit pengajian agama ke untung sket. dapat gak pahala kan. ni xdapat2 pon dah nama pon keja buang masa kan. so keja ni sampai la dekat2 raya cina. pastu baru blk perlis. datang blk cni 2 mggu kemudian cuti lagi untuk cuti sem nnt. untungnya cuti. kalo kat rmh byk gak aku depat bt dari aku dok cni xtaw nk bt pa. yg penting skrg praktikal belajar untuk keja nnt. walaupon xdapat over time punya gaji tp belajaq la sket2. kalo xnk blk rmh jela tido....

2 comments:

  1. taw pown............
    jgn merungut k...........
    mai bercuty kat dinda mai....
    ;]

    ReplyDelete
  2. kalo dapat bercuti dgn dia xpe gak..
    ni dia pon dok jauh sgt3..
    bila nk dok dekat2 ni
    heee

    ReplyDelete