Sunday, January 31, 2010

futsal dihujung minggu ini...badi ni

so sabtu dgn ahad ni aku akhirnya hilang gak kebosanan dok kat telok intan ni.
aku dapat invite men futsal kat cni. aku men malam sabtu g dapat men dah. first dapat invite men dengan geng padang tembak fc. ok la gak. mlm 2 kitaorg menang 2 kali dgn kalah sekali. penat btoi men hari sabtu 2 bb padang dia besaq sangat. xlarat nk lari. dah la kasut pon xde tapak dah. so men gagau la cari bola. heee...... ahad ni aku dpat men lagi dekat dgn rmh aku.
ni yg part paling best hari ni la kononnya. hehehe. kitaorg start dari pagi sampai ke mlm. time aku tulis ni pon sebenarnya baru habis je men td. game first pg tadi rasanta mula pkoi 10 lebih kot. disebabkan rmh aku dekat dgn padang futsal tu aku g dekat2 nk men la. di sebabkan displin aku didenda hanya bermain 5 minit je atau separuh masa ke 2 je.nasib la menang. second game pon menang gak then layak ke pusingan ke2. time ni men ptg dekat2 maghrid gak la. gila punya penganjur. ada ke men dekat2 maghrib mcm 2. xpatut btoi. xde otak. walaupon menang sebijik time 2 pon kira bersyukur la bb memang xnmpk bola dah. bukan nk buka lampu. rehat jap pas maghrib ada game lagi untuk quater final. men dgn budak2 kroni diaorg gak la kot. bb ramai yg sokong diaorg. tp kitaorg xkisah pon. yg main dalam padang bukan luar padang pon. ko nk menjerit sampai xde suara pon bukan ko dapat apa. team budak2 ni rasa dalam 1 2 tahun je kot muda dari aku rasanya. perasan la tua jap. hehehe. untuk 10 minit kitaorg main ni byk keputusan pengadil yg xmenyebelahi kitaorg walaupon nyata dan terang dikasari dan di berat sebelah oleh pengadil pertandingan. dah bt aku bikin panas apa lagi time sorg bdk ni tgk hold bola. aku xkasi la. bg terus kaki dia. last2 kena usung plak budak 2. dapat kad kuning pertama. bila dah habis masa men penalti. dah 4 kali sepak still terikat dgn 4-4. player last untuk team aku sepak xmasuk. then diaorg layak bb diaorg sepak masuk untuk last 2. last aku dgn bangganya g serang pengadil bb keputusan dia yg berat sebelah 2. nasib la ada org halang. pengadil 2 bg kad merah kat kat aku time tgh cakap dgn dia. xkisah la dapat kad merah pon. bukan ada game men dah. yg marahnya bb keputusan dia ja. then tgk semi final je budak2 ni layak ke final dgn cara yg sama gak. pengadil yg berat sebelah ni bg menang kat budak2 ni. panas beb... baik blk mandi je. kot2 sejuk sket hati aku ni. ni rasanya selama 4 sem aku men futsal ada yg bangga gak. sem ni la akhirnya badi penalti aku sepak xmasuk akhirnya menerjah jaring gak. selam 3 sem aku cari gol penalti mcm ni. hehhe.. yg kurang gumbiranya bb 4 sem berturut2 gak la kalah kat quater final.. nasib la. adat permainan. ada menang ada kalah kan..

2 comments:

  1. letak la pic men futsal 2...........
    bleyh ushar2 jgk sape yg terer(hensem).......
    hehe

    ReplyDelete
  2. yela.. nnt org letak gamabq 2 tgk na..
    dok dalam hs ni. xdak kabel nk upload.
    ni yg tgk sapa yg terer men ka nk tgk sapa yg hensem ni
    hehehe

    ReplyDelete