Friday, February 5, 2010

xsabar rasanya....

xsabar rasanya nk blk ke rmh ni.. time raya cina ni bleh la blk ke rmh. lama dah xblk ke rmh. kalo bleh blk leh lepak2 dgn member pasni. g jalan2 tgk wayang ke. jd fotografer ke.

so insyallah kalo xde pa2 halangan aku blk ke perlis pada jumaat malam atau bersamaan 12 hb ni. dengan konfemnya aku akan ponteng keja pada sebelah petang tu. rasa jam 4 lebih tu dah chau kot dari pejabat. malas nk tggu kat pejabat 2. xde pa kan. so terus ke stesen bas telok intan ni beli tiket ke ipoh. sampai mghrib gak kot. then g siap2 apa yg patut terus ke tempat menunggu bas. pkoi 8 malam bas bas ke perlis la dalam tket yg aku beli ni. so pas nek bas myb pkoi 12 lebih dekat pkoi 1 ke sampai la perlis..
balik kampung oo....balik kampung..
cewah mcm aku plak nk raya mengalahkan org cina.
yg penting keja akan ponteng.. yeah....

6 comments:

  1. aku x blk pon raya cina niyh.. huhu

    ReplyDelete
  2. wani : ang xblk ke raya cina ni.. baru nk jemput ang mai ke rmh aku taw... nk tgk ang pakai cheongsam... hehehe

    ReplyDelete
  3. aina : jom.. mai blk ke rumah ku syurga ku
    hehehe

    ReplyDelete
  4. atie : mesti la...

    oo~...balik kampung....
    OO~....balik kapung..
    hahaha

    ReplyDelete