Sunday, December 5, 2010

lama dah rasanya ni xpenah update.

skrg baru aku sedar kewujudan blog aku. igtkan blog aku dah xde. berapa kurun dah aku xpenah buka blog ni. masih ada rupanya..haihh....
disebabkan ia masih wujud so aku pon terasa gatai tangan plak nk update staus aku yg rasanya last aku update ialah pada bulan 5 yg lepas.... wwahhhh....dah 6 bulan aku xpenah buka blog aku rupanya. mmg hebat. ko mm TELAH DIABAIKAN wahai blog ku. hohoho.
jgn la kau merajuk wahai blogku. walaupon kau kurang ku sayangi tetapi ko tetapi disamping ku bila aku boring. mmg ko ni menjengkelkan.
dalam 6 bulan ni raya puasa pon dah lepas start dgn aku habis belajar kat kolej sains kesihatan bersekutu sg buloh tu. aku dgn xsempat nk berehat atau dgn kata lain xdan nk cuti puas2 aku disampaikan surat cinta untuk aku masuk kerja pada 5 hb julai 2010. dammittt~~~~
dah kena kerja...mana usia remaja aku?? apa kan daya terpaksa gak la g kerja walaupon hati xrela. lepas masuk 3 hari aku kerja tiba tarikh 8 julai 2010 adalah tarikh hari jadik aku yg ke 21... dah umor 21 la aku... makin tua aku ni... dosa pahala pon aku xtaw mcm mana la. kena la jaga lepas ni. operation untuk hidung aku yg senget tu dah makin come. kini aku kembali mcm dulu.. macho seperti CLARK KENT @ superman.... siapa dia tu... dia la abdul hakiim... (tah kenapa aku makin poyo ni???) patot la kawan aku ada cakap aku ni makin sengal, poyo dan gampang sket. hahaha. so raya haji pon dah lepas, raya deepavali pon dah lepas. crismas is coming soon la... tp yg paling hampir time aku mengupdate status ini ialah sehari sebelom maal hijrah. aku pon xtaw tahun ke berapa maal hijrah ni..teroknya aku ni!!!!! apa nk jadi dgn kamo ni abdul hakiim.....
dah2..cukup insyallah lepas ni akan cuba mengpertingkatkan diri yg serba kekurangan ini kan.

banyak nk ceta sepanjang yg terjadi dalam 6 bulan ni. sampai 10 page pon aku rasa xhabis nk ceta ni. akan ku cuba mangupdate status dalam blog ni dgn sekerapnya. kalo x jumpa kat fb la.. senang ceta. aku pon sejak kononnya jadi pekerja di sektor awam ni atau dgn kata cengkeriknya org gomen ni dah jadi bz
( bz ke...rasanya tido je byk) hehehe. so salam maal hijrah 2 all.....

3 comments:

  1. uit dah cukup gengster dah ni.. haaa tu la update la lain kali.. hehehhe...

    ReplyDelete
  2. hoit.. aku ingat ang da pencen tulis blog. ngehehe

    ReplyDelete
  3. kak cik : gengster la sgt... samapi boleh belasah kucing sampai dia mengigau2. hahaa
    wanie : aku rasa mcm tu gak.. tp tah pasai pa aku gatai tgn nk tulis gak kan
    haha

    ReplyDelete